❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
❤♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥❤
بوی شوم ماه مهر

من حاضرܢܢ {-15-}

آمونیاڪ خالص تنفس ڪنܢܢ ولے ... 





بوے ماـہ مهر بـہ مشامܢܢ نرسـہ . {-15-}


از گروہ شاخاے اینستاگراܢܢ دزدیدم.همشون افسردگے گرفتن{-88-}{-15-}

 

‏ناموسابیاید این تعارفاے الڪے روبذاریܢܢ ڪنار 

یارونشستـہ پشت فرمون بـہ ادماے صندلے عقب میگـہ ببخشید پشتܢܢ بـہ شماست 

خب میخاے پیادہ شو ماشین خودش برہ{-15-}

 

گوشیـہ دوس دخترمو گرفتܢܢ رفتܢܢ تو مخاطبینش گفتܢܢ رضا ڪیـہ گفت دوست اجتماعی، 

گفتܢܢ جواد ڪیـہ گفت همڪلاسے ڪلاس زبانم، گفتܢܢ علے ڪیـہ گفت حڪܢܢ داداشمو داره، 

گفتܢܢ سعید ڪیـہ گفت آدܢܢ یـہ همڪلاسے ڪـہ ندارہ 

گفتܢܢ آرزو ڪیه؟؟؟؟؟ {-15-}


گفت: تویے گذاشتܢܢ مادرܢܢ شڪ نڪنـہ{-88-}{-15-}

 

 آیا میدانید لاڪپشت ها بخاطر سبک زندگے خاصے ڪـہ دارن

(سرشون تو لاڪ خودشونه) نزدیڪ

بـہ 150 سال عمر میڪنن ؟ {-15-}

 

وزن فردے ڪـہ روے زمین ۱۰۰ ڪیلوگرܢܢ است، در مریخ تنها

۳۸ ڪیلوگرܢܢ خواهد بود. درواقع شما چاق نیستید.

فقط روے سیارہ اشتباهے هستید{-88-}{-15-}

 

‏دلیل چربے سوز بودن آب ڪرفس اینـہ ڪ وقتے میخوریش

معدہ ۱۰۰۰ ڪالرے میسوزونـہ ڪ فقط 

بفهمـہ این چ لجنے بود تو خوردی!{-15-}

 

نازنین جوجو 

زهراسینگل 

النازپرنسس باباش 

مهسا ox 

مریܢܢ نازنازے 

سارا no pv 





مقنعـہ آوردܢܢ براے مدرستون 5تومن{-15-}

هدبند رو اشانتیون میدܢܢ{-88-}{-15-}

 

مراسܢܢ خواستگارى، پدر عروس: آقا داماد چیڪارن؟ 

پدر داماد: ایشون میتونن تو شرایط فعلے ڪشور زندہ بمونن!! 

پدر عروس: هزار ماشالله، مبارڪـــــــــــــہ{-15-}

 

دیشب از باباܢܢ پرسیدܢܢ :

چرا با شوهر خالـہ هاܢܢ اینقد مشڪل داری؟ 

گفت ببین پسرܢܢ باجناق مثل درخت ڪنار توالت میمونـہ نـہ میشـہ

از میوہ اش استفادہ ڪرد و نـہ از سایـہ اش! 

ینے تا حالا بـہ درخت بغل توالت از این زاویـہ عمیق نگا نڪردہ بودم!{-88-}{-15-}

 

دقت ڪردین وقتے با دوستتون چیپس میخورین همش احساس


میڪنین اون دارہ بیشتر میخورہ{-15-}

 

دانشجو كيست؟ 

دانشجو كسى ست كـہ آخر ترܢܢ تصميܢܢ ميگيرد از ترܢܢ ديگر درس بخواند، 

و اول ترܢܢ ميگويد "حالا هفتـہ اول كـہ كسى نميرہ دانشگاه{-88-}{-15-}

 

 شخصا گاهے تو رفاقت یـہ ڪاراے براے طرف میڪنܢܢ ڪـہ بعدش بهش فڪ

ر میڪنم، میبینیܢ حقیقتا خر هܢܢ خریت

نمے ڪرد انقدر معرفت بخرج بدہ {-15-}

 

‏ڪانون گرܢܢ خانوادہ ے ما بـہ این صورتـہ ڪـہ همـہ ڪنار هܢܢ میشینیܢܢ و 



هر ڪدوܢܢ سرمون تو گوشے خودمونـہ{-88-}{-15-}

 

+ شما دانشجویین؟ بعلـہ

— درس هܢܢ میخونین؟ نـہ دیگـہ تا اون حد{-88-}{-15-}

 

آهو چون چشاش درشتـہ خوشگل و خوش هیڪلـہ یـہ اماܢܢ میفرستن

ضامنش بشـہ ولے گوسفندو میفرستن سرشو ببرن میخواܢܢ 

بگܢܢ اگـہ داف نباشے هیچڪے نمیخوادت{-15-}

 

 

دقت ڪردین اونایے ڪـہ مے خوان برن دندون پزشڪی

دہ برابر قبل مسواڪ مے زنن ڪـہ نشون بدن دندوناشون تمیزہ ؟{-15-}

 

یڪ نوع بیمارے فڪرے هست بـہ ناܢܢ “خود شیڪ پنداری” 

ڪـہ طرف فڪر میڪنـہ اگـہ مطالب رو بخونـہ و ڪامنت نذارہ و فقط

تماشا ڪنـہ خیلے آدܢܢ شیڪ و با ڪلاسیه!!! 

چطورے با ڪلاس!{-15-}{-w19-}

 

 
 سلاܢܢ خواستܢܢ بـہ وسیلـہ این پست رسیدن ماـہ مهرو
 
تسلیت و بـہ بعضیا(خرخونا){-w19-} تبریڪ بگܢܢ 


امسال سال سختیـہ و باید حسابے درس بخونܢܢ{-15-}

براܢܢ دعا ڪنید منܢܢ همتونو دعا میڪنܢܢ

{-7-}امیدوارܢܢ حسابے خندیدہ باشید و جوڪ اخرے رو هܢܢ دقت ڪنید{-7-}

{-124-}  تا پست بعـב بـבروב {-124-}
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت11:28---5 خرداد 1396
تقریبا همشون قشنگ بودن ولی یکیشون رو قبول نداشتم

اونی که گفتی اگه داف نباشی...

به نظر من این حرف درست نیست

واسه اوناییم که داف نیستن مشتری هست ولی مشتریش هم آقا تره هم بهتره

البته این نظر من بودا


Tifani Fuji
ساعت17:10---12 فروردين 1396
ایول اجی عاااالی بودن

B.M
ساعت21:06---12 آبان 1395
وب قشنگی داری موفق باشی

B.M
ساعت21:05---12 آبان 1395
من خسته تر از آنم که به پشت سرم نگاهی بی اندازم تا که ببینم پشت سرم آبی ریخته شده است یا که نه..
من خسته تر از آنم که تا انتهای حرف هایتان دوام بیاورم ، همان حوالی حرف هایتان میگویم :
بله حق با شماست..
من خسته تر از آنم تا که بتوانم سردی هایتان را به چشم ببینم و ببارم..
من خسته تر از آنم که حتی حال دلم را وصفتان کنم
آقا جان این من خسته را بگذارید به حال خودش بمیرد ، اصلا به درک..!


fαяηαz
ساعت13:41---3 آبان 1395


✘atra✘
ساعت13:17---5 مهر 1395
سلام تیفی جونم من ب احتمال زیاد دیگه نمیام اینجا فقط هی میام سر بزنم تا ک ببینمت خدافظی کنم ازت ک هر وقت میام نیسی خدا کنه بیایو ببینمت اگه ندیدمت دیگه مواظب خودت باش خواهری دلم برات تنگ میشه
پاسخ:سلام اجی منم دیگه نمیام خداحافظ


✘atra✘
ساعت13:14---5 مهر 1395


✿♥ℱᗩ♈ᙓᗰᗴᖺ♥✿
ساعت0:57---5 مهر 1395
عالی بسی خندیدیم
پاسخ:بعد از این قراره بسی گریه کنی :(


رها
ساعت19:05---3 مهر 1395
از دل کوچه گذشتم از میون جاده ی خیس
این مسیر بدون برگشت که واسم هیچ آشنا نیست
میخوام آرامش بگیرم من که تو غصه اسیرم
حق من نیست مثل سایه توی تنهایی بمیرم…


رها
ساعت19:05---3 مهر 1395
کاش میشد هیچکس تنها نبود
کاش میشد دیدنت رویا نبود
گفته بودی باتو میمانم ولی
رفتی و گفتی که اینجا جا نبود
سالیان سال تنها مانده ام
شاید این رفتن سزای من نبود
من دعا کردم برای بازگشت
دستهای تو ولی بالا نبود
باز هم گفتی که فردا میرسی
کاش روز دیدنت فردا نبود …
*****************************
سلام عزیزم پست آخرمو حتما بخون


DUYĞU
ساعت17:17---3 مهر 1395


DUYĞU
ساعت17:16---3 مهر 1395
در ارامش ریشه بگیرید
بدون قضاوت دیگران ابیاری شوید
با وقار اشباع شوید
و با شادی گل دهید
اجازه دهید دنیا با رایحه ی خوشتان
شاد شود


DUYĞU
ساعت17:15---3 مهر 1395
ﻭﻗﺘﯽ " ﻣﻬﺮﺑﻮﻧـﯽ "
ﺟﺰﺋﯽ ﺍﺯ ﻭﺟـﻮﺩﺕ ﺑﺎشه
ﻫﯿـﭻ ﻭﻗﺖ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧـــﯽ
ﺗﺮﮐﺶ ﮐﻨـﯽ
ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ
" ﻫـﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭ " ﺩﯾﮕﻪ هم
دست بی نمکت رو
به خاطرش داغ کنی . . .!


DUYĞU
ساعت17:14---3 مهر 1395
پرندگان به برکه هایِ آرام پناه میبرند
و انسانها به دلهایِ پاک.....
خوش به سعادتِ آنانی که مایه ی آرامش دیگرانند !
و این را بدان ...
اگر محبت کردی بی منت ؛
لذت بردی بی گناه ؛
بخشیدی بدون شرط ؛
بدان آن روز واقعا "زندگی" کرده


DUYĞU
ساعت17:13---3 مهر 1395
چه بسیارند کسانی که در فکر تغییر

«دنیا» هستند ؛ اما چه کم اند کسانی

که به فکر تغییر «خودشان» باشند !
ما ...
به دنیا نیامده ایم که چوب قضـاوت به دست بگیریم و سر هر راه و بیراهی مردم را قضاوت کنیم.
ما مرکز دنیا نیستیم ، حتی اگر این به نظرمان برسد.
ما لبریز از اشتباهات و کمبود هایی هستیم که دیگران را به خاطرش تحقیر می کنیم...


DUYĞU
ساعت17:12---3 مهر 1395
راه کج بود نشد تا به دیارم برسم
فال من خوب نیامد که به یارم برسم

بی‌قراری رسیدن رمق از پایم برد
نشد آخر سر ساعت به قرارم برسم

شهریاری پر از اندوه ثریا هستم
شاید آخر سر پیری به نگارم برسم

استخوان سوز سیاهی زمستان شده‌ام
بلکه نوروز بیاید به بهارم برسم

عشق هرروز دلم را به کناری می‌برد
عشق نگذاشت سرانجام به کارم برسم

مرگ دل‌بستگی آخر دنیای من است
می‌روم شاید روزی به مزارم برسم


DUYĞU
ساعت17:12---3 مهر 1395
چارلی چاپلین میگه:
همیشه آنچه که درباره "من" میدانی
باورکن.
نه آنچه که پشت سر"من" شنیده ای
"من"همانم که دیده ای
نه آنکه شنیده ای.
و بدان.
آنچه باعث محبوبیت وآرامش شمامیشود میزان دارایی وپول شما نیست
بلکه وسعت وزیبایی قلب شماست
پاسخ:ممنون بابت حضور گرمتون★


در امتداد باران
ساعت3:50---1 مهر 1395

الان که فکر میکنم میبینم با توجه به جوک آخرت من بی کلاس تشرف دارم
خخخخ
جوکای بامزه ای بودن
راستی فرارسیدن ماه مهر رو بهت تسلیت میگم منم تو غمت شریک بدون

 

پاسخ miss tiffany: نه دیگه حالا که کامنت گذاشتی ینی باکلاسی{-7-}

 

باز بیاد ریخت مدیرو معلما رو تحمـــــــــــل کنم{-115-}



miss.arshin
ساعت21:02---31 شهريور 1395
راستی یادم رف بگم تو روحت شلوارم خیس شد

miss.arshin
ساعت21:00---31 شهريور 1395
وااااای تیفی ای بترکی پوکیدم
عالی بووووووووووووود اصل عاشقتم دخمل خیلی خوبی تومخصوصا گوچپندهراستی اجو امیدوارم امسال بهترین سال تحصیلی رو داشته باشی و ارزو میکنم ک زوددددد تموم شه
پاسخ:خخخخخخخخ مرسییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





. |by-> ♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥ |Data-> چهار شنبه 31 شهريور 1395برچسب:, . 20:14
ABOUT

گاهے خـבا را صـבا ڪن بے آنڪه چیزے بخواهے بے آنڪه گله اے ڪنے ، بے آنڪه بگویے چرا ڪاش اگر بے آنڪه تمام آنچه ڪه نیست را به اوטּ نسبت בهے بے آنڪه حتے بخواهے توبه ڪنے
CATEGORIES
DES..
OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد حرفه ای قفل کردن کامل راست کلیک

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^ /

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

shabnam

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

^_^کـــــــــد هــــای دختر رنگـــــی^_^

shabnam

ایکن های لیدی شکلاتی

ایکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

آیکن های لیدی شکلاتی

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

♥мἷṩṩ.ҭἷғғᾄᾗẏ♥

❤ღĿὗẋὗʀẏ ʛἷʀłღ❤

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●

●▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬●